Basia Starecka i Piotr Bruś-Klepacki promują Faktorię Win

Pod hasłem "Wytrawny pojedynek" ruszyła kampania Faktorii Win, z udziałem dziennikarki Basi Stareckiej i szefa kuchni Piotra Brusia-Klepackiego. Akcję prowadzą sidorowicz.co i Dynamo.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Basia Starecka i Piotr Bruś-Klepacki promują Faktorię Win

Celem akcji "Wytrawny pojedynek" jest pokazanie, że smak potraw warto podkreślać dobrym winem. Wideo promujące akcję  w social mediach (Facebook, Instagram) stylizowane jest na pojedynek rodem z westernu. Rywalizują ze sobą Basia Starecka i Piotr Bruś-Klepacki.

Oprócz spotu promocyjnego, marka przygotowała aktywację dla konsumentów, gdzie do wygrania są  dżinsowe fartuchy ze specjalnym miejscem na narzędzia do przygotowania grilla oraz kieszenią na wino. Komunikację uzupełnia bezpłatny magazyn „Faktoria Win”, w którym znajdują się dodatkowe materiały i przepisy na dania z wykorzystaniem wina.  

Za strategię, koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja sidorowicz.co, odpowiedzialna również za obsługę kanałów social media marki. Produkcją spotu i sesji zdjęciowej, na zlecenie sidorowicz.co zajęło się Dynamo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów