BBC rewiduje listę agencji reklamowych

Telewizja BBC uruchomiła przetarg na swój warty ponad 22 miliony euro budżet reklamowy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Brytyjski nadawca publiczny jest zobowiązany unijnymi regulacjami do rewizji listy obsługujących go agencji reklamowych. Ostatnio uczynił to w 2005 roku.

Na liście obecnie obsługujących BBC agencji są Fallon, Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R oraz Red Bee Media.

Przetarg, prowadzony we współpracy z firmą konsultacyjną AAR, nadzoruje Sharon Baylay, dyrektor ds. marketingu, komunikacji i odbiorców w BBC. Cały proces ma zostać zakończony w ostatnim kwartale 2010 roku.

źródło: guardian

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"