BBDO: dołącza Magda Szewczuwianiec, Adam Kieres awansuje

Do zespołu agencji BBDO Warszawa dołączyła Magdalena Szewczuwianiec, natomiast Adam Kieres awansował na stanowisko head of design.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do zespołu BBDO dołączyła Magdalena Szewczuwianiec, która objęła stanowisko social media managerki i zajmuje się opracowywaniem strategii i prowadzeniem komunikacji w social media, planuje, realizuje i tworzy treści w social media, koordynuje produkcję sesji foto i video na potrzeby działań contentowych, zna się na copywritingu SEO i współpracuje z infleuncerami.

Przez kilka lat pracowała w The Digitals (obecnie Freundschaft) i Webtalk dla m.in. Bahlsen, Pekao, AXA, Vectra, CityFit, Bosch Professional.

Adam Kieres, art director awansował na stanowisko head of design w BBDO. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach i Akademii Sztuk Pięknych. 

Pracował w studiu projektowym Dragon Rouge, w DDB, gdzie był graphic designerem, przez kilka ostatnich lat był art directorem w BBDO

W BBDO kieruje nowo powstałym działem designu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa