BCMFD media communications dla Nestlé

Agencja BCMFD media communications wygrała przetarg na realizacjędziałań Public Relations w ramach ogólnopolskiej kampaniiedukacyjnej "Jedz smacznie i zdrowo" organizowanej przez firmęNestlé .

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja BCMFD media communications jest odpowiedzialna zakompleksowe działania Media Relations wspierające kampanię "Jedzsmacznie i zdrowo". Działania będę adresowane do mediówogólnopolskich, regionalnych, adresowanych do kobiet i zajmującychsię tematyką zdrowotną, a także mediów branżowych. Agencjaodpowiada także za organizację spotkania prasowego inaugurującegokampanię oraz współpracę z ekspertami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"