„Be inspired” - Cara Delevingne w wiosenno-letniej kampanii Reserved

Pod hasłem „Be inspired” rusza kampania odzieży Reserved (LPP) reklamująca jej kolekcję na wiosnę i lato 2013. Twarzą akcji jest modelka Cara Delevingne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W startującej właśnie kampanii Reserved wprowadzane jest nowy slogan przewodni - „Be inspired”. Przez ostatnich kilka lat marka była promowana pod hasłem „Beautiful Story”, a w jej kampaniach wystąpiły takie modelki jak m.in. Anna Jagodzińska, Magdalena Frąckowiak, Sasha Pivovarova i Julia Stegner.

Skąd ta zmiana? Nowa kolekcja Reserved jest inspirowana modą uliczną, stylizacjami zwykłych osób „z sąsiedztwa”. Dlatego oprócz ubrań o odważnych krojach obejmuje stroje casualowe.

grafika

Bohaterką kampanii reklamującej tę kolekcję jest znana modelka Cara Delevingne, która promowała już marki takie jak Chanel, Dolce & Gabbana czy Fendi. Sesję na potrzeby akcji zrealizowano w Miami. Jej produkcją zajęła się agencja AF Photo.

grafika

Z kolei męską kolekcję Reserved promują zdjęcia prezentujące austriackiego modela Dominique Melchiora.

grafika

Kampania obejmuje internet (spoty w portalach ogólnoinformacyjnych, serwisach wideo i VoD, witrynach dla kobiet, nowa wersja serwisu reserved.com), prasę (wiodące pisma kobiece i dla mężczyzn), outdoor (siatki wielkoformatowe i citylighty) oraz punkty sprzedaży Reserved (witryny, grafiki wewnętrzne).

Koncepcję kreatywną akcji przygotował zespół marketingu Reserved, który też - wspólnie z domem mediowym Maxus i agencją interaktywną Copuz - zajął się planowaniem i zakupem mediów. Kampania będzie prowadzona w marcu i kwietniu.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"