- Droga, którą przeszła w swoim życiu sportowym Joanna jest dla nas niezwykle inspirująca. Nie dlatego, że jest w niej pełno przełomowych momentów czy spektakularnych zakrętów, zwieńczonych ostatecznie ogromnym sukcesem. Jest dla nas niezwykła, bo udowadnia, że wyłącznie ciężka praca, codzienne, bardzo intensywne treningi, upór i pokonywanie granic własnego ciała prowadzi do tego, że stajemy się coraz lepsi, a w przypadku naszej bohaterki - najlepsi - uzasadnia zaangażowanie Joanny Jędrzejczyk do kampanii Piotr Jurkowski, brand activation manager Reeboka w Polsce.
Kampanię pod hasłem „Be more human”, pokazującą ekstremalne wysiłki i osiągnięcia różnych sportowców, Reebok w skali globalnej rozpoczął rok temu.

Nowa odsłona akcji w Polsce jest prowadzona od początku lutego w internecie (m.in. na portalach społecznościowych), kinach, prasie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży Reebok i sieci GoSport. W najbliższym czasie udostępniony zostanie spot z udziałem Joanny Jędrzejczyk.
Obecnie zawodniczka występuje też w kampanii urządzeń mobilnych Samsunga prowadzonej pod hasłem „Zostań legendą”.











