Beata Pajdzińska-Grzegrzółka na czele badań jakościowych w IQS

Beata Pajdzińska-Grzegrzółka objęła szefa zespołu w jednym z działów badań jakościowych w agencji badawczej IQS. Zastąpiła Katarzynę Krzywicką-Zdunek, która rozstała się z firmą.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Beata Pajdzińska-Grzegrzółka na czele badań jakościowych w IQS
Beata Pajdzińska-Grzegrzółka

Do zakresu obowiązków Pajdzińskiej-Grzegrzółki należy nadzorowanie prac 6-osobowego zespołu, poszerzanie portfolio klientów działu, a także rozwój obecnych klientów.

Beata Pajdzińska-Grzegrzółka jest psychologiem. Z badaniami rynku związana jest od przeszło 20 lat. Przez ostatnie siedem była dyrektor zarządzającą w agencji badawczej The Insiders. Doświadczenie zdobywała współpracując m.in. z Synovate.

Specjalizuje się w badaniach nakierowanych na budowanie strategii i wizerunku marek, a także badaniach eksploracyjnych, segmentacyjnych, testach konceptów i szeroko rozumianej komunikacji. Pracowała dla wielu klientów z branż: FMCG, beauty, wydawniczej, usługowej oraz farmaceutycznej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji