Rozpoczęta właśnie kampania społeczna "Rozwiązanie nazapominanie" podkreśla, jak ważne jest rozpoznaniepierwszych objawów zaburzeń pamięci pojawiających się u starszychosób. Działania są skierowane przede wszystkim do osób w młodym iśrednim wieku, które jako pierwsze mogą dostrzec te symptomy uswoich rodziców i dziadków oraz zasugerować im wizytę ulekarza.
Akcję zainauguruje organizowana przez agencję ComPresskonferencja prasowa z udziałem Beaty Tyszkiewicz.Na razie głównym elementem kampanii jest serwis internetowywww.memo.pl, w którym opróczinformacji o wykrywaniu i leczeniu wczesnych objawów zaniku pamięciznajdują się testy sprawdzające zapamiętywanie i ćwiczeniapoprawiające tę umiejętność.Na stronie - przygotowanej przez agencję Harder &Harder - można też dodać swoje najciekawsze wspomnienie ioceniać te zamieszczone przez innych. W ramach akcji - prowadzonejprzez Polpharmę - planowane są ponadto działaniaskierowane bezpośrednio do starszych osób oraz do lekarzy ifarmaceutów, a także bliska współpraca z mediami.












