Beiersdorf mediowo pracuje z Wavemaker, OMD i Carat

Koncern Beiersdorf, właściciel marek Nivea i Eucerin wybrała holding reklamowy WPP do współpracy. Firma nadal będzie dzielić obsługę mediową swoich marek między Wavemaker, OMD i Carat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Beiersdorf mediowo pracuje z Wavemaker, OMD i Carat

Koncern Beiersdorf potwierdził, że będzie mediowo obsługiwany przez agencje Wavemaker (WPP), OMD (Omnicom) i Carat (dentsu).

Agencje te odpowiadają za planowanie i zakup mediów oraz koordynację strategii komunikacji na całym świecie.

Beiersdorf poinformował w wydanym oświadczeniu, że WPP będzie nadzorować działalność komunikacyjną marketera z centrali w Hamburgu, aby "umożliwić zorientowanie się na usługi".

W przetargu, który trwał od 3 miesięcy uczestniczyły Publicis Groupe, WPP i dentsu. W finale rywalizowały już tylko grupy WPP i Publicis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem