Podczas gali zorganizowanej przez Polską Organizację Turystyczną Bella Skyway Festival otrzymał równieżCertyfikat Internautów za Najlepszy Produkt Turystyczny 2014 roku, poprzedzony plebiscytem zorganizowanym przez Polską Organizację Turystyczną, w którym wybierano najatrakcyjniejszy, najbardziej nowatorski i najbardziej przyjazny turystom produkt. W internetowym głosowaniu toruński festiwal zdeklasował rywali, zdobywając 52% głosów.
Oprócz prestiżu, jaki dają festiwalowi przyznane nagrody, Bella Skyway Festival w ramach otrzymanego wyróżnienia zaprezentuje się w prestiżowym miesięczniku National Geographic Traveler, a także na stronach internetowych oraz w publikacjach wydawanych przez Polską Organizację Turystyczną. Festiwal będzie również prezentowany za pośrednictwem wystawy poświęconej laureatom konkursu na wydarzeniach, targach oraz konferencjach z udziałem Polskiej Organizacji Turystycznej.

Organizatorzy Bella Skyway Festival dziękują Lokalnej Organizacji Turystycznej w Toruniu za nominację do konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny 2014 roku oraz umożliwienie podjęcia rywalizacji z innymi sztandarowymi atrakcjami turystycznymi z całej Polski, nominowanymi do tegorocznej edycji.
* * *
Organizatorami Bella Skyway Festival było Miasto Toruń i Toruńska Agenda Kulturalna.Sponsorem tytularnym wydarzenia było TZMO S.A. i Marka Bella.Partnerem Głównym Festiwalu było Województwo-Kujawsko Pomorskie, zaśWyłącznym Partnerem Energetycznym Tauron Polska Energia.
Bella Skyway Festival jest częścią polsko-norweskiego projektu „Świelny most Toruń–Slemmestad”, w ramach którego powstaną dwie unikalne projekcje w formie mappingu 3D w Toruniu oraz w Slemmestad. Projekt łączy polskich i norweskich twórców dzięki programowi „Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego” w ramach Mechanizmu Finansowego EOG.

dostarczył
infoWire.pl











