Danone przeprowadził dziewięciomiesięczny przetarg reklamowy, aby znaleźć nową globalną agencję kreatywną dla kategorii produktów mlecznych, roślinnych i wody przy wsparciu firmy konsultingowej R3.
Wszystkie główne sieci kreatywne zostały zaproszone do złożenia ofert. Wstępna lista ponad 10 agencji we wszystkich sieciach została zawężona do trzech finalistów: Wunderman Thompson, BBDO i BETC-Havas. Zwycięzcą okazała się ta ostatnia.
BETC-Havas będzie wspierać Danone we wszystkich kategoriach i pracować dla wszystkich jego globalnych markach, takich jak m.in. Aptamil, Alpro, Activia, Actimel, Danone, Danonino, Yopro, Evian.
- W ramach naszej strategii Renew Danone chcieliśmy spojrzeć świeżym okiem na nasz ekosystem agencji kreatywnych. Zmiana partnera nastąpi wraz ze zmianą modelu operacyjnego mającego na celu zapewnienie większej spójności i synergii naszych kategorii i naszych marek na całym świecie. Jesteśmy przekonani, że BETC i sieć Havas pomogą nam krok po kroku zmienić sposób, w jaki angażujemy się w kontakt z naszymi konsumentami na całym świecie i kontynuować budowanie kultowych marek - komentuje Veronique Penchienati, zastępca dyrektora generalnego w Danone.












