Funkcja „Edytuj zakład: teraz to możliwe” niedawno pojawiła się na polskim rynku bukmacherskim. Dzięki niej klienci mogą dodawać do obstawionych kuponów nowe zakłady i zwiększać łączny kurs kuponu. Nowe selekcje muszą dotyczyć meczu, którego nie ma jeszcze na kuponie, a ich kurs nie może być mniejszy niż 1,10.
Na potrzeby promocji nowej funkcji powstały dwie wersje klipu (telewizyjna i internetowa), utrzymanego w humorystycznej formie.

– Brand claim marki Betclic to „wybierz swój kurs”. Zachęcamy naszych użytkowników do przecierania szlaków, odwagi i płynięcia pod prąd. My również lubimy „dreszczyk emocji”, który wiąże się z odkrywaniem, dlatego podjęliśmy decyzję o uruchomieniu tej nietypowej i jak dotąd mało znanej na polskim rynku funkcji, jaką jest możliwość edytowania postawionych zakładów. Przy jej promocji postanowiliśmy jak zwykle dostarczyć oglądającym trochę rozrywki, dlatego klipy utrzymane są w lekkiej, zabawnej formie, którą nasi odbiorcy bardzo lubią – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.
Kampania będzie realizowana na wielu polach eksploatacji, zaś reklamę wideo obejrzymy w telewizji i kanałach online.
Za strategię kreatywną projektu odpowiada agencja 180heartbeats +Jung v. Matt, zaś za produkcję klipu F25 Production House.











