„Bez Retuszu” Marka Czyża hitem TVP Info. Widownia rośnie z tygodnia na tydzień

Program „Czyż. Bez Retuszu” po kilku tygodniach emisji gromadzi przed telewizorami średnio 474 tys. oglądających. Oglądalność magazynu rośnie z wydania na wydanie, a TVP Info w czasie jego emisji wygrywa walkę o widza z TVN24 i Polsat News.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Magazyn Marka Czyża zadebiutował na antenie TVP Info 18 maja br. Nadawany jest w niedziele o 20.40, a dotąd stacja pokazała pięć odcinków. Oglądało je średnio 474 tys. widzów, co przełożyło się na 3 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność programu rośnie z tygodnia na tydzień: jego pierwsze wydanie miało 275 tys. widzów, a kolejne odpowiednio: 347 tys., 350 tys. i 637 tys. Najwięcej oglądających (715 tys.) zgromadził nadany w zeszłą niedzielę piąty odcinek. Zaczął się on kilkanaście minut wcześniej i był w całości poświęcony tzw. „aferze podsłuchowej”. Jego gośćmi byli: Ewa Siedlecka, Andrzej Skworz, Piotr Semka, Włodzimierz Czarzasty, Adam Szejnfeld, Krzysztof Borkowski, Artur Dębski i Mariusz Błaszczak.

Oglądalność „Czyż. Bez retuszu” odcinek po odcinku

Dane pokazują, że TVP Info w paśmie emisji programu „Czyż. Bez retuszu” wygrywa walkę o widza z konkurencyjnymi stacjami informacyjnymi. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN24, emitujący wówczas powtórki „Kawy na ławę” i „Loży prasowej”, co przekłada się na 0,96 proc. udziału. Jeszcze słabiej wypada Polsat News („Państwo w państwie” i „To był dzień”; 0,68 proc. udziału). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej przed TVP Info plasuje się TVN24. Bez zmian trzecia lokata należy do Polsat News.

Oglądalność audycji na tle konkurencji

Audycja Czyża podnosi średni dobowy udział TVP Info wśród wszystkich widzów, ale obniża go w grupie komercyjnej. Średni wynik informacyjnej stacji TVP w okresie od 18 maja do 22 czerwca br. w grupie 4+ wyniósł 3,25 proc., a w grupie 16-49 - 1,21 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"