W najnowszej odsłonie kampanii reklamowej Netii, Tomasz Kot występuje w towarzystwie muzyków z orkiestry reprezentacyjnej Ochotniczej Straży Pożarnej w Nadarzynie. W warstwie muzycznej spot jest nawiązaniem do poprzedniej kampanii, „Transu w Netii”, która spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem, o czym świadczy ponad 2 mln odsłon na portalu YouTube.
„Podobnie jak w przypadku wszystkich dotychczasowych kampanii reklamowych Netii, również tym razem chcieliśmy tak skonstruować przekaz promocyjny, aby jego oglądanie było dla widza dobrą zabawą, a sam spot wyróżnił się z bloku reklamowego. Jak zwykle doskonała rola Twarzy Netii – Tomasza Kota pomaga w osiągnięciu tego celu” – powiedział Michał Dolny, Dyrektor Marketingu Netii.
Kampania reklamowa będzie prowadzona w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych, stacjach radiowych oraz w Internecie. Wsparta będzie również działaniami BTL.

Spot został nakręcony w studiu koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego. Za jego kreację odpowiada agencja Brasil, muzykę przygotował znany duet producentów muzyki klubowej, występujący pod nazwą Wet Fingers (DJ Adamus i Mafia Mike) oraz Grzegorz Jabłoński.
Promocja „Internet bez VAT” została wprowadzona na początku stycznia 2011 r. Klienci, którzy z niej skorzystają zapłacą za abonament w pakiecie z telefonem kwotę obniżoną o wartość podatku VAT (23 proc.) nawet przez cały okres trwania umowy. Informacja na temat promocji „Internet bez VAT” jest dostępna pod adresem: http://media.netia.pl/pl/pr/176217/nowe-promocje-netii-taniej-o-podatek-vat
***Netia SA jest wiodącym alternatywnym operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym m.in. usługi głosowe oraz szerokopasmowego Internetu klientom indywidualnym i biznesowym.












