Bez zmian "Informacje" Polsatu

Zmiana oprawy graficznej i duża kampania reklamowa nie przynosi efektów w postaci wzrostu oglądalności

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

5 stycznia 2003 w Polsacie pojawiła się długo zapowiadana nowa oprawa graficzna "Informacji". "Nowatorskie zestawienie kolorów ciepłych oraz bieli i granatu, zredukowanie do minimum grafiki, mają podnieść wrażenie nowoczesności i profesjonalizmu, zaś wielo-kamerowa realizacja dynamizuje program. Nowe INFORMACJE to nowy styl i nowa jakość, dzięki m.in. wyłączności na współpracę z CNN. To program którego zadaniem jest zmienić profil dziennikarstwa informacyjnego w Polsce, zbliżyć się do ludzi, stać się barometrem publicznych nastrojów oraz reagować na najważniejsze sprawy dotyczące Polaków" - tak Polsat reklamował nowe oblicze "Informacji".

Wraz z wprowadzonymi zmianami 27 stycznia ruszyła kampania promocyjna "Informacje. Świat bliżej ciebie", która ma trwać kilka miesięcy.

Tymczasem po prawie trzech miesiącach od pojawienia się nowych "Informacji" wyniki oglądalności pozostają na niezmienionym poziomie. Oto szczegóły:

I kwartał 2002 r. DatyAMRAMR %SHR %month 01/20022 878 3987,80%19,50%month 02/20022 807 7907,60%19,30%month 03/20022 778 8037,50%20,60%

2002 r.

OpisAMRAMR %SHR %20022 108 3585,70%15,20%

I kwartał 2001 r.

DatyAMRAMR %SHR %month 01/20013 731 30410,20%25,40%month 02/20013 791 73410,30%25,60%month 03/20013 533 2029,60%24,70%

W pierwszym kwartale 2003 roku najwięcej widzów zgromadziły następujące wydania "Informacji" (18.45):2003-02-12 (Wed) 3 242 833  21,60%2003-01-08 (Wed) 2 750 356  18,00%2003-03-03 (Mon) 2 684 788  18,50%2003-03-23 (Sun) 2 612 482   17,50% Najmniej widzów oglądało "Informacji":2003-03-14 (Fri)   823 667    5,10%2003-03-15 (Sat)  972 104    5,90%2003-01-11 (Sat)  990 693    6,60%2003-01-18 (Sat)  1 043 879 5,90% Struktura widzów:

  Comp AMRAMR %SHR %SexMales954 2735,40%13,80% Females1 071 0755,60%13,30%Age 4 - 983 3703,10%9,50%  10 - 15145 1384,40%16,20% 16 - 1994 5193,40%15,60% 20 - 24113 4863,50%16,30% 25 - 29125 9994,30%14,00% 30 - 34146 1345,90%16,30% 35 - 39120 4664,80%12,90% 40 - 44185 4146,20%14,60% 45 - 49196 9236,30%12,90% 50 - 54193 5277,10%13,60% 55 - 59114 3556,70%11,50% 60+506 0178,00%12,80%Income do 1000 PLN682 4956,50%15,10% 1000 - 1400431 1046,30%13,60% 1400 - 2500649 6134,70%12,40% pow. 2500262 1374,50%12,70%City sizeRural1 018 9997,30%17,60% < 50 tys.475 9675,40%13,20% 50-100 tys.124 8473,90%9,60% 100-200 tys.112 4553,90%9,60% > 200 tys.293 0803,70%9,40%

Dane: AGB Polska

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online