Liderem rynku radiowego pozostaje radio RMF, ale przewaga nad drugim Radiem Zet stopniała do 3 proc. - wynika z najnowszej fali badań SMG/KRC (wrzesień -listopad 2005).
Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły w ostatniej badaniu 21,6% (w poprzedniej fali, sierpień - październik 2005, - 22,4 proc.), zasięg dzienny natomiast - 26,5%, co oznacza, że każdego dnia słucha tej stacji ponad 8 milionów słuchaczy w całej Polsce.
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet 18,5 proc. udziałem w rynku (poprzednio 17,5 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,5 proc. (bez zmian), a na czwartym "Trójka" - 5,5 proc. (5,9 proc.). wrzesień 2005 - listopad 2005sierpień 2005 – październik 2005 Stacje ogólnopolskiestacjaUdział w rynkuZasięg dziennyUdział w rynkuZasięg dziennyRMF FM21,6%26,5%22,4%26,9%Radio Zet18,5%23,0%17,5%21,9%Jedynka 14,5%15,8%14,5%15,5%Trójka 5,5%6,7%5,9%6,8%Radio Maryja2,3%3,8%2,1%3,5%Dwójka 0,7%1,2%0,7%1,2%Bis 0,4%0,8%0,6%0,9%Stacje ponadregionalneRadio Wawa1,0%1,3%1,0%1,3%Radiostacja0,8%1,4%0,8%1,4%TOK FM0,6%0,9%0,6%0,8%Grupy radioweGrupa TIME [34]8,5%10,7%8,5%10,3%Audytorium 17 [17]5,9%8,2%5,4%7,8%Grupa AGORA [27]4,2%5,3%4,4%5,5%Grupa AD.POINT [11]1,5%2,3%1,5%2,3%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych,












