"Bezcenne zaufanie"

Ubezpieczyciele wspólnie o swoim publicznym wizerunku.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Działania, jakie może podejmować cała branża na rzecz systematycznego budowania społecznego zaufania do ubezpieczeń - o tym przede wszystkim dyskutowano podczas pierwszego w historii Forum Public Relations Towarzystw Ubezpieczeń.

Forum odbyło się w Sopocie w ubiegłym tygodniu z inicjatywy Grupy towarzystw ubezpieczeń Ergo Hestia. Na jej zaproszenie udział w spotkaniu wzięli przedstawiciele czołowych firm ubezpieczeniowych w Polsce, zawodowo odpowiedzialni za kreowanie ich wizerunku - rzecznicy prasowi oraz specjaliści public relations.

Honorowy patronat nad tym wydarzeniem objął profesor dr hab. Jan Monkiewicz, Przewodniczący Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych. W otwierającym Forum wystąpieniu podkreślił precedensowy i obiecujący charakter spotkania osób, które mimo że bezpośrednio konkurują z sobą na rynku, chcą wspólnie odnieść się do zagadnienia istotnego dla branży.

Gośćmi Forum byli eksperci na co dzień nie związani z ubezpieczeniami i dzięki temu patrzący na nie z szerszej, obiektywnej perspektywy. Jaki naprawdę jest wizerunek branży ubezpieczeniowej, jakie są jej mocne i słabe strony? - to pokazały wyniki badań przedstawionych przez specjalistów z Instytutu Badania Opinii i Rynku Pentor. Omówili je wiceprezesi Pentora, dr Jerzy Głuszyński i dr Piotr Kwiatkowski oraz Barbara Lewandowska - Qualitative Team Manager w tym Instytucie. Raport na temat wizerunku branży ubezpieczeniowej w mediach, w porównaniu z innymi sektorami gospodarki, przedstawił natomiast Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów. Człowiek mediów właśnie, reprezentujący Dziennik i Miesięcznik Ubezpieczeniowy Marcin Z. Broda mówił z kolei o wielkiej roli, jaką w budowaniu wizerunku ubezpieczeń odgrywają sami agenci ubezpieczeniowi, czyli ludzie reprezentujący firmy ubezpieczeniowe bezpośrednio wobec klientów.

Uczestnicy Forum dyskutowali o konkretnych działaniach, jakie mogą wzmacniać wiarygodność towarzystw ubezpieczeniowych jako instytucji zaufania publicznego, a także stymulować świadomość ubezpieczeniową Polaków.

Organizator Forum zapowiada następne tego typu spotkania. Ergo Hestia deklaruje, że propagując współpracę ubezpieczycieli na rzecz wizerunku tej branży, będzie korzystać z najlepszych zagranicznych doświadczeń. Jest to możliwe dzięki obecności Ergo Hestii w grupie kapitałowej największego reasekuratora świata, Munich Re.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"