Bezpłatne przeglądy dentystyczne od blend-a-med

16 czerwca br. ruszyła akcja bezpłatnych przeglądów dentystycznych Instytutu blend-a-med Oral B. W ciągu najbliższych czterech miesięcy profesjonalne Mobilne Centra Dentystyczne odwiedzą ponad 380 miejscowości na terenie całego kraju, aby zbadać stan polskich zębów i dziąseł. To prawdopodobnie największa kampania profilaktyki zdrowotnej w Polsce. Instytut blend-a-med Oral-B szacuje, ze w ciągu trwania akcji przebadanych zostanie ok. 48 tysięcy Polaków. Współorganizatorem akcji jest sieć sklepów Biedronka, a patronat nad akcją objęli: Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych oraz profesjonalne magazyny dentystyczne jak: Dental Tribune International, Nowy Gabinet Stomatologiczny, Stomatologia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Polacy nie dbają o zdrowie jamy ustnej. Z danych Eurobarometer  wynika, że aż 66% Polaków odwiedza gabinety dentystyczne rzadziej, niż raz w roku. 14% Polaków pojawia się w gabinecie dopiero, gdy zmusi ich do tego bolący ząb. Efekty takiej postawy są aż nadto widoczne: z danych Eurobarometer wynika, że zaledwie 28% dorosłych Polaków ma wszystkie swoje zęby. Pod tym względem mamy jedne z najgorszych statystyk w całej Unii Europejskiej. Co więcej, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że zęby to nie jedyny obszar jamy ustnej, z którym mamy problemy. Z Monitoringu Zdrowia jamy Ustnej wynika, że aż 75,5% Polaków cierpi z powodu złego stanu dziąseł. W codziennych zabiegach higienizacyjnych dziąsła są często ignorowane, a tymczasem to od nich w dużej mierze zależy zdrowie całej jamy ustnej. Nieleczone problemy z dziąsłami mogą prowadzić do poważnych schorzeń, jak paradontoza, zapalenie ozębnej czy trwałego uszkodzenia kości utrzymującej zęby w szczęce.

Teraz Polacy mają unikatową okazję, by sprawdzić stan swoich zębów i dziąseł oraz dowiedzieć się, jak prawidłowo dbać o zdrowie jamy ustnej, by przez wiele lat cieszyć się zdrowym uśmiechem.                16 czerwca br. ruszyła ogólnopolska kampania Instytutu blend-a-med Oral-B. Mobilne Centra Dentystyczne Instytutu odwiedzą ponad 380 miast na terenie całej Polski. W każdym Centrum będą wykonywane bezpłatne przeglądy jamy ustnej, ze szczególnym uwzględnieniem sprawdzenia stanu zdrowia dziąseł. Odwiedzający otrzymają również porady i wskazówki, jak prawidłowo dbać o zdrowie zębów i dziąseł.

Kampania Instytutu blend-a-med Oral-B ma na celu zachęcenie Polaków do regularnych wizyt kontrolnych u dentysty i pokazać ilu problemom ze zdrowiem zębów i dziąseł można zapobiec dzięki regularnemu sprawdzaniu stanu jamy ustnej i odpowiedniej codziennej pielęgnacji.

Mobilne Centra Dentystyczne będą ulokowane na parkingach sklepów sieci Biedronka – partnera akcji. Według szacunków Instytu blend-a-med Oral-B z bezpłatnych konsultacji dentystycznych może skorzystać nawet 48 tysięcy Polaków.

Kampania profilaktyki zdrowotnej jamy ustnej odbywa się pod patronatem medialnym magazynów Dental Tribune International, Nowy Gabinet Stomatologiczny oraz Stomatologia i jest rekomendowana przez Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych.

Szczegółowe informacje na temat trasy mobilnych centrów dentystycznych oraz akcji Instytutu blend-a-med Oral-B znajdują się na stronie www.instytut.pl oraz www.biedronka.pl

O Instytucie blend-a-med Oral-B

Instytut blend-a-med Oral-B od ponad 50 lat opracowuje technologie i rozwiązania poprawiające stan jamy ustnej. Naukowcy Instytutu opracowali przełomową technologię Stannous Complex, która jest wykorzystywana w pastach blend-a-med Pro-Expert Clinic Line Ochrona Dziąseł. Dzięki unikatowemu połączeniu polifosforanów, fluoru i cyny, pasta blend-a-med Pro-Expert Clinic Line Ochrona Dziąseł  redukować problemy z dziąsłami w ciągu 2 tygodni. 

O firmie Procter & Gamble

Firma Procter & Gamble uczestniczy w I poprawia jakość życia około 4,4 miliarda ludzi na całym świecie, poprzez swoje portofolio cieszących się zaufaniem i znanych z jakości marek. Wśród marek należących do Procter & Gamble znajdują się Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-med®, Bonux®, Braun®, Discreet®, Dreft®, Duracell®, Fairy®, Gillette®, Head&Shoulders®, Herbal Essences®, Lenor, Londa Professional®, Max Factor®, Naturella®, Olay®, Old Spice®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tampax®, Wella®, Wellaton®, Vizir®. Firma działa aktywnie w około 80 krajach, a jej produkty jej marek są dostępne w ponad 180 krajach na świecie. Więcej informacji na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek znajduje się na stronie: http://www.pg.com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online