BGK wybiera w przetargu agencję do obsługi w social mediach

Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera w przetargu agencję, która z zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii jubileuszowej banku w mediach społecznościowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
BGK wybiera w przetargu agencję do obsługi w social mediach

Wybrana agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii pod hasłem „95-lecie Banku Gospodarstwa Krajowego: Od 95 lat wspieramy rozwój Polski i Polaków” w mediach społecznościowych. Będzie odpowiadać za przygotowanie koncepcji kreatywnej i planu kampanii w mediach społecznościowych, zaprojektowanie, stworzenie, opracowywanie i produkcję materiałów promocyjnych, realizację i jej płatną promocję w social mediach.

Celem zaplanowanych przez bank działań jest zwiększenie rozpoznawalności BGK i 95. rocznicy powstania banku, podkreślenie jego misji, którą jest wspieranie rozwoju społeczno-gospodarczego Polski, wspieranie rozwoju małych i średnich firm w ich otoczeniu biznesowym oraz poprawa jakości życia Polaków.

Kampania ma też budować i umacniać wizerunek BGK jako instytucji, której priorytetem od początku swojego działania była realizacja inwestycji strategicznych dla Polski oraz finansowanie inwestycji rozwoju regionalnego, w kontekście obchodów 95-lecia banku.

Budżet tych działań - łącznie z wynagrodzeniem agencji - wynosi ponad 195 tys. zł. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 9 kwietnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu