Białystok promuje się jako „wschodzący” (wideo)

W telewizji, radiu, prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania promocyjna Białegostoku. Akcję pod hasłem „Wschodzący Białystok” przygotowały władze tego miasta oraz firmy Metropolis, Stroer i Equinox.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku maja kampania promocyjna Białegostoku podkreśla, że miasto to oferuje szerokie możliwości dla inwestorów, turystów, a także zwykłych mieszkańców. W akcji wykorzystywany jest wizerunek czterech młodych białostoczan, który ma odzwierciedlać bogaty kapitał ludzki tej miejscowości. Działania mają na celu również pokazanie unikalnego klimatu tego miasta oraz przełamanie jego stereotypowego postrzegania jako centrum Polski B. Hasło główne kampanii – „Wschodzący Białystok” – oraz wykorzystywane w niej logo miasta zostały przygotowane przez Grupę Eskadra na potrzeby ubiegłorocznej promocji miejscowości wśród jej mieszkańców (więcej).

Obecna akcja obejmuje telewizję (TVN24, kanały regionalne TVP) radio (rozgłośnie regionalne Polskiego Radia, Trójka), prasę („Wiadomości Turystyczne”, „Rzeczpospolita” „Gazeta Wyborcza”), internet (Interia, Onet) oraz outdoor (bilbordy i citylighty w dziesięciu największych miastach). Strategię i kreację kampanii – zaplanowanej do połowy czerwca – przygotował Urzędu Miasta Białegostoku, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy Metropolis, Stroer i Equinox. Całkowity koszt akcji wynosi ok 1,9 mln zł, z czego ok. 1,5 mln zł pochodzi ze środków unijnych.  

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą