Biedronka do współpracy zaprosiła polską markę streetwearową – Diamante, która łączy hip-hopowy vibe z miejską sztuką i ironią. Projektanci dostali pełną swobodę w interpretacji logo Biedronki.
W kolekcji znajdziemy m.in. serigrafię inspirowaną słynnym "Marilyn Diptych" Andy’ego Warhola, gdzie miejsce ikonicznej twarzy Monroe zajęła biedronka, którą klienci sieci znają ze sklepowego logotypu.

Biedronka i Diamante sięgnęli także po realizm Józefa Chełmońskiego. W ich reinterpretacji słynnego obrazu "Bociany" to nie ptaki, a biedronki unoszą się nad wiejskim pejzażem. W kolekcji dostępne są t-shirty, bluzy, skarpetki, bokserki i piżamy męskie.
– Diamante to marka, która nie boi się wyzwań. Ich projekty są wyraziste, autentyczne i mocno osadzone w kulturze ulicznej. Dlatego wybór partnera był dla nas naturalny. Chcieliśmy, by nasza biedronka, która jest ikoną codzienności w nietuzinkowy sposób zespoliła się z najpopularniejszymi dziełami sztuki, tworząc zderzenie kultury masowej z wysoką, a jednocześnie przemycając Biedronkę do świata streetwearu – i udało się! To nasz sposób na świętowanie 30 lat obecności marki w życiu milionów Polaków. Z przymrużeniem oka, z odwagą i w rytmie ulicy – mówi Kinga Giel, kupiec w sieci Biedronka.

– Przy tworzeniu kolekcji chcieliśmy połączyć humorystyczny wizerunek marki z logo Biedronki i stworzyć coś kolorowego, pozytywnego, a jednocześnie zaskakującego. Biedronka dała nam pełną swobodę, co zaowocowało projektami, które zostały zaakceptowane niemal bez zmian – to dla nas sygnał, że udało się uchwycić wspólny vibe. Mogę śmiało powiedzieć, że to najciekawsza i najmniej oczywista współpraca w historii naszego brandu, a nam zależy na tym, by ciągle zaskakiwać odbiorcę – dodaje Tomasz Grande, prezes zarządu Diamante.
Oferta będzie dostępna w wybranych sklepach sieci od 30 października do 12 listopada lub do wyczerpania zapasów.











