Biedronka kolejne cztery lata oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, na kolejne cztery lata przedłużył umowę z Polskim Związkiem Piłki nożnej. Biedronka do 2022 roku będzie oficjalnym sponsorem pierwszej reprezentacji Polski w piłce nożnej, kadry kobiet oraz młodzieżowej do lat 21.

Justyna Dąbrowska
Justyna Dąbrowska
Udostępnij artykuł:
Biedronka kolejne cztery lata oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Od lewej: Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów Jeronimo Martins Polska S.A., Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej

Jeronimo Martins Polska i PZPN oprócz przedłużenia sponsoringu drużyn piłkarskich, zawarły porozumienie w sprawie wsparcia Akademii Młodych Orłów - dzieci trenujących piłkę nożną w kilkunastu miejscach w całej Polsce.

- Akademii jest 29. w całym kraju. Na co dzień trenuje w nich bezpłatnie ponad 3 tys. dzieci. W tym tkwi duży potencjał rozwoju, chcemy by akademie dale rosły - powiedział w czasie spotkania z dziennikarzami Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej. - Życie pokaże, czy któryś z tych chłopców kiedyś trafi do tej najważniejszej drużyny - narodowej. Na pewno jest na to szansa, bo mamy naprawdę wyspecjalizowanych trenerów, dzieci są monitorowane. Zależy nam, by dzieci garnęły się do tego sportu, łapały bakcyla i przechodziły na ścieżkę profesjonalną - dodał Sawicki.

Obie umowy obowiązują od sierpnia tego roku do końca roku 2022r. i obejmą mundial w Katarze. Zgodnie ze zobowiązaniami Biedronka będzie posługiwać się logotypem kompozytowym w swojej komunikacji marketingowej. Znajdzie się on na bandach reklamowych w czasie meczów reprezentacji rozgrywanych w Polsce, na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

- Kiedy w 2010 roku podpisywaliśmy pierwszy kontrakt sponsorski z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, polska reprezentacja znajdowała się na 58. miejscu w rankingu FIFA. Dzisiaj znajduje się na 10., a była przez chwilę na miejscu 5. Biedronka w 2010 roku liczyła nieco ponad 1,5 ty. sklepów. Dziś nasza sieć składa się z ponad 2,8 tys. placówek rozsianych w ponad tysiącu polskich miast. To oznacza, że okres naszej współpracy był owocny dla obu stron - powiedział na konferencji prasowej Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów Jeronimo Martins Polska. - Cieszymy się na perspektywę kolejnych czterech lat, jesteśmy z tą reprezentacją na złe i na dobre. W sporcie i w biznesie należy patrzeć do przodu, stagnacja to krok wstecz - dodał Łukowski

Biedronka jest sponsorem głównym piłkarskiej reprezentacji Polski w piłce nożnej od 2010 roku. Wokół sponsoringu drużyny koncentrowały się liczne kampanie marketingowe sieci, połączone platformą komunikacyjną "Wszyscy jesteśmy Drużyną Narodową".

- Sponsoring polskiej kadry piłkarskiej ma dla Biedronki kolosalne znaczenie. Nie bez przyczyny jesteśmy bardzo mocno osadzeni w piłce nożnej, która jest dyscypliną masową, tak jak masową marką jest Biedronka. Futbol rozpala emocje milionów Polaków. Sponsorujemy oczywiście pierwszą reprezentację, przysłowiowego Milika, Lewandowskiego i Szczęsnego, bo to nazwiska, o których polski kibic myśli najczęściej. Tak naprawdę jednak, będąc firmą obecną w całej Polsce, wiemy, jak ważna jest praca u podstaw. Dlatego właśnie sponsorujemy Akademię Młodych Orłów - prawie 3 tysiące dzieciaków z całego kraju. Naszym zobowiązaniem wobec  społeczeństwa, naszych klientów i fanów kochających piłkę, jest to, by dbać nie tylko o dobre dziś, ale i lepsze jutro polskiej piłki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Arkadiusz Mierzwa, starszy menadżer ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.

Od kilku lat sieć wspiera działania Stowarzyszenia "Nadzieja na Mundial", które organizuje Mistrzostwa Polski i Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej.

Justyna Dąbrowska
Autor artykułu:
Justyna Dąbrowska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"