„Macarena” reklamuje „Piciopaki” w Biedronce (wideo)

W sklepach Biedronka rusza promocja „Piciopaki” obejmująca opakowania z kilkoma butelkami napojów. Wspiera to kampania reklamowa, w której wykorzystywana jest piosenka „Macarena”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Macarena” reklamuje „Piciopaki” w Biedronce (wideo)

Promocja „Piciopaki” obejmuje cztero- i sześciopaki wybranych napojów bezalkoholowych. Przy zakupie jednego wielopaku drugi można kupić z 40-procentowną zniżką.

Taka oferta będzie obowiązywała do 29 kwietnia lub wyczerpania zapasów promocyjnych napojów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejszy-sklep-w-polsce-na-codzienne-zakupy ##

Promocję wspiera kampania oparta na spocie, w którym bohaterowie podczas spotkania w ogrodzie tańczą z wielopakami napojów. Tłem muzycznym jest piosenka „Macarena” ze zmienionym tekstem, opisującym ofertę „Piciopaki”.

 

Kampania obejmuje m.in. telewizję oraz same sklepy Biedronka.

Obsługą komunikacji marketingowej Biedronki zajmują się agencja Duda Polska (kreacja reklam) oraz dom mediowy MEC. (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa