Biedronka nową akcję zapowiada spotem pod tytułem "Nadchodzi Nowy Gang". Sieć od kilku lat prowadzi akcje lojalnościowe, w których za punkty zdobywa się maskotki. W ubiegłym roku akcja prowadzona była pod hasłem Gang Bystrzaków, a w latach wcześniejszych na klientów czekały Gang Świeżaków, Gang Słodziaków, Gang Fajniaków, Gang Swojaków.
“Gang Spryciaków” czy “Gang Cudaków”?

Pod koniec lipca informowaliśmy, że spółka Jeronimo Martins Polska zarejestrowała w Urzędzie Patentowym dwa nowe znaki towarowe: Gang Cudaków i Gang Spryciaków. 1 czerwca br. właściciel Biedronki zarejestrował w Urzędzie Patentowym znak towarowy Gang Mocniaków. Można więc przypuszczać, że nowa akcja przybierze jedną z tych nazw.
Niewykluczone, że będą to Mocniaki - tylko taka nazwa strony www po wpisaniu do paska odsyła do strony internetowej Biedronki.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/biedronka-jak-wygrac-bilety-na-mecz-reprezentacji-polski-w-pilce-noznej ##
W poprzednich latach Biedronka ruszała ze swoim programem lojalnościowym w ostatnim tygodniu sierpnia. W ubiegłorocznej akcji "Gang Bystrzaków" już w pierwszym tygodniu wydano ponad 55 tys. maskotek. W 2021 roku w Gangu Swojaków po niespełna trzech tygodniach trwania detalista rozdał ok. 1 miliona maskotek.










