„Biedronkowe oszczędności” zamiast „Ale tydzień!” w reklamach Biedronki

Sieć sklepów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) zmieniła komunikację reklamową swoich cotygodniowych promocji cenowych. Hasło „Biedronkowe oszczędności” zastąpiło „Ale tydzień!”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Biedronkowe oszczędności” zamiast „Ale tydzień!” w reklamach Biedronki

W nowym formacie kreatywnym ważny jest kształt biedronki z logo sklepów Biedronka. W spocie pojawia się w różnych barwach, przenosząc widzów do produktów z poszczególnych kategorii, których dotyczą bieżące promocje.

Lektor w reklamach zachęca: „W nowym roku podążaj za Biedronkowymi Oszczędnościami” i zapewnia, że reklamowane oferty dają „jeszcze więcej powodów by iść do Biedronki”.

 

Slogan „Biedronkowe oszczędności” pojawił się również w reklamach graficznych i gazetkach promocyjnych Biedronki. W gazetkach firma zaznacza, że oferty promocyjne są dostępne od poniedziałku do soboty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-zmienila-regulamin-biblioteki-sklepy-otwarte-niedziela,7169723477039233a ##

We wszystkich reklamach podkreślane jest, o ile procent tańsze są produkty w ramach promocji. Niektóre oferty obowiązują przez cały tydzień handlowy, inne przez kilka dni lub pojedyncze dni, część jest dostępna przy zakupie wskazanej liczby sztuk lub opakowań, a także tylko dla osób korzystających z karty lub aplikacji Moja Biedronka.

- Wiemy, że powodów, by iść do Biedronki jest wiele. W 2023 roku na pewno ich nie zabraknie. Nie tylko dlatego, że każdego dnia pracujemy nad zapewnieniem jakości, jakiej oczekujecie, ale również dzięki naszym wyjątkowym promocjom i okazjom. Codziennie. Biedronkowe oszczędności oferowane na nowej platformie komunikacyjnej to najmocniejsze i najkorzystniejsze promocje dla klientów, dzięki którym będą mogli oszczędzić jeszcze więcej - komentuje Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka marketingu Biedronki.

grafika

Poprzednio swoje cotygodniowe promocje Biedronka reklamowała pod hasłem „Ale tydzień!”. Taki cykl kampanii ruszył w połowie 2019 roku, w spotach pojawiała się melodia przeboju sprzed lat „Niedziela będzie dla nas” zespołu Niebiesko-Czarni. Było to nawiązanie do tego, że od wiosny 2018 roku obowiązuje zakaz handlu w niedziele.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-trzy-ceny-produktu-efekt-omnibusa,7169723304322689a ##

W trzecim kwartale ub.r. sprzedaż w sklepach Biedronka zwiększyła się rok do roku o 21,6 proc. do 4,4 mld euro. Licząc w złotych, wzrost wyniósł 26,4 proc., a w ujęciu like-for-life (czyli w takiej samej liczbie sklepów) - o 23,3 proc.

Na koniec września działały 3 304 sklepy Biedronki, wobec 3 174 rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"