Obsługiwana przez agencję Duda Polska sieć sklepów Biedronka należy do największych reklamodawców w kraju. W ub.r. jej właściciel Jeronimo Martins Polska na reklamy w mediach pozainterentowych cennikowo przeznaczył 621,03 mln zł, o 21 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).
Na początku ub.r. Biedronka ruszyła z serią kampanii wizerunkowych pod hasłem „Do Biedronki idę!”. Natomiast od kilku miesięcy prowadzi w reklamach ostrą wojnę cenową z Lidlem, obejmującą także SMS-y wysyłane klientom.
Duda Polska w ub.r. pracowała też dla innych klientów, m.in. Bakallandu. Na działalność operacyjną agencja przeznaczyła w ub.r. 56,2 mln zł, o 25 proc. więcej niż przed rokiem. Najmocniej przyczynił się do tego wzrost kosztów usług obcych z 41,72 do 52,29 mln zł.

Wydatki na wynagrodzenia zwiększyły się z 2,49 do 3,1 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 404,7 do
Zysk sprzedażowy agencji zmalał z 5,65 do 4,53 mln zł. Na rentowność netto negatywnie wpłynął spadek wpływów finansowych ze 193,6 do 10,8 tys. zł i wzrost kosztów finansowych z 29,1 do 302,8 tys. zł, zaś pozytywnie - zmniejszenie się kwoty zapłaconego podatku dochodowego z 1,47 do 1,18 mln zł.
Na czysto Duda Polska zarobiła w ub.r. 3,05 mln zł, wobec 4,33 mln zł rok wcześniej. Udziałowcy agencji dostali w maju 4,56 mln zł dywidendy: cały zeszłoroczny zysk netto, a także 1,51 mln zł z kapitału rezerwowego.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2023, a poprzedni - 2022











