Biedronka szuka w przetargu agencji PR

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) ruszyła z przetargiem na agencję PR, która wspierać będzie zespół komunikacji – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obecnie dla sieci pracuje agencja Burson.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Biedronka szuka w przetargu agencji PR
Sklep Biedronki, fot. materiały prasowe

Przetarg będzie się składać z dwóch etapów – pierwszy zakończy się w ciągu dwóch tygodni. W tym okresie sieć przyjmować będzie zgłoszenia od agencji.

W drugim etapie, który planowany jest na lipiec, wybrane agencje otrzymają zadania, które będą musiały zrealizować.

Biedronka planuje zakończyć przetarg w sierpniu, tak by wybrana agencja zaczęła pracę dla sieci od września br.

Do przetargu firma zaprosiła agencję Burson, która wspiera dział komunikacji Biedronki od pięciu lat.

Biedronka to największa sieć dyskontów w Polsce, licząca ponad 3 600 sklepów. To też największa sieć handlowa w ogóle pod względem przychodów. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu