Kampania ma charakter sprzedażowy, prezentowane są w niej produkty dostępne w świątecznej promocji Biedronki. Obecnie oferta obejmuje m.in. czekoladę gorzką, kaczkę z jabłkami oraz pierś z gęsi wolno gotowana, będzie obowiązywała do 14 grudnia lub wyczerpania zapasów.
Wszystkie spoty zaczynają się od sceny, w której dzieci bawiące się na ośnieżonym rynku trafiają w biedronkę z szyldu promowanego sklepu. Ta ożywa i wyczarowuje świetlisty zaprzęg, w którym dzieci lecą nad miastem razem ze Świętym Mikołajem i obserwują, jak jedna z rodzin zasiada do kolacji wigilijnej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gang-swiezakow-w-nowej-promocji-biedronki-zamiast-pluszakow-naklejki-i-karty-wideo ##
Akcja reklamowa jest prowadzona m.in. w telewizji oraz internecie.
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Duda Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.












