Bielenda przejmuje Miya Cosmetics

Firma Bielenda Kosmetyki Naturalne uzgodniła kupno 100 proc. udziałów spółki Kanani Europe, producenta polskich kosmetyków pod marką Miya Cosmetics. W ramach transakcji, TDJ, dotychczasowy właściciel Kanani Europe, dołączy do akcjonariatu Grupy Bielenda.

tw / pap
tw / pap
Udostępnij artykuł:
Bielenda przejmuje Miya Cosmetics

Przejęcie Kanani Europe przez Bielenda Kosmetyki Naturalne zostanie sfinalizowane po uzyskaniu zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Miya Cosmetics od 2016 r. rozwija swoją działalność na polskim rynku kosmetycznym. Marka oferuje produkty do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów oraz kosmetyki kolorowe do makijażu.

Jak podano w komunikacie, poszerzenie portfolio Grupy Bielenda o asortyment Miya Cosmetics wzmocni pozycję firmy w Polsce w kilku kategoriach i zwiększy jej konkurencyjność. Bielenda widzi duży potencjał dla cross-sellingu artykułów Miya w wybranych kanałach dystrybucji.

- Naszym wspólnym celem i ambicją jest umocnienie pozycji na rynku wewnętrznym oraz odważne konkurowanie na rynkach globalnych. Aby sprostać wyzwaniom, które się z tym wiążą, musimy stawiać na nieustanny wzrost i budowanie przewagi, którą zapewnia innowacyjność oraz różnorodność produktów, nowoczesne zaplecza laboratoryjne czy zdolności produkcyjne i logistyczne. Wszystko to jest możliwe, właśnie dzięki takim inwestycjom, jak akwizycja Miya Cosmetics - powiedział, cytowany w komunikacie, Marek Bielenda, prezes Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Od 2021 r. właścicielem Kanani Europe jest rodzinna firma inwestycyjna TDJ. - Portfolio produktów Miya zwiększyło się dwukrotnie w porównaniu do 2021 r., a przychody spółki w ciągu 2 lat wzrosły o 70 proc. i mają potencjał do dalszego wzrostu. Częścią struktury transakcji jest reinwestycja TDJ w Grupę Bielenda – cieszymy się bardzo na dalszą współpracę z tak doświadczonymi partnerami jak Bielenda oraz Innova Capital - skomentował Jacek Leonkiewicz, prezes TDJ.

Do Grupy Bielenda należą obecnie marki: Bielenda, Bielenda Professional, BodyBoom, FaceBoom i BabyBoom oraz Bielenda Professional Supremelab, Soraya i Dermika, a także SheHand, SheFoot i ManFoot SheCare i SkinArté, Tołpa i ON. Produkty dostępne są w drogeriach i sieciach handlowych, a także w kanale e-commerce.

tw / pap
Autor artykułu:
tw / pap
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+