http://www.youtube.com/watch?v=D4mpl0yafS4 Konkurs „Bierz co chcesz. Najszybsze 150 sekund w historii Media Markt” to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce. Zwyciezca zostanie wyłoniony 18 lutego, będzie miał zatem przynajmniej jeden dzień, aby dokładnie przemyśleć, które produkty z elektronicznego świata MM chciałby mieć. Wszyscy pracownicy sklepu MM będą wspierać Finalistę swoją wiedzą. Spełnienie czyichś marzeń o najnowszym sprzęcie to dla nas prawdziwa radość - mówi Ewelina Piątek, Marketing Manager sieci Media Markt. Akcja otrzyma silne wsparcie medialne. Zaplanowano spoty radiowe i telewizyjne oraz działania online. Materiały promujące konkurs pojawią się m.in. w kanałach telewizyjnych TVP 1, TVP 2, MTV, VIVA i Polsat, w stacjach radiowych RMF Maxxx, RMF FM, Radio ZET, ESKA, PR 3 i PR 4, w portalach internetowych onet.pl, youtube.com i wp.pl oraz w serwisach telewizyjnych VoD.pl, Ipla.tv i TVNplayer.pl. Za planowanie i zakup kampanii odpowiada Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska oraz dom mediowy Universal McCann. Produkcję spotów powierzono Studiu Filmowemu idealideal. Regulamin konkursu dostępny na stronie www.mediamarkt.pl .

Media Markt to największy sprzedawca detaliczny artykułów z zakresu elektroniki użytkowej w Europie. Na sukces, jakim cieszy się ta założona w 1979 r. firma, należąca do Media-Saturn-Holding GmbH, składa się szeroki wybór markowych produktów w niskich cenach, kompetentny personel, doskonała obsługa, charakterystyczna reklama oraz zdecentralizowana struktura organizacyjna. Każdy dyrektor marketu jest równocześnie udziałowcem zarządzanego przez siebie sklepu i tym samym odpowiada za ofertę produktową oraz za ustalanie cen towarów, personel i marketing. Obecnie Media Markt posiada 46 sklepów w Polsce, a ponad 700 w 15 krajach Europy i Azji. Media Markt www.mediamarkt.pl Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )











