„Bierz w ciemno” w kampanii Aro (wideo)

Pod hasłem „Bierz w ciemno” rozpoczęła się kampania reklamowa produktów Aro. Osobne odsłony akcji promują je wśród sprzedawców detalicznych i klientów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa produktów Aro podkreśla, że są one najtańsze na rynku, dlatego można je „brać w ciemno”, bez wcześniejszego porównywania cen. Kreacja przekazów opiera się na motywie komiksowym ilustrującym hasło „Bierz w ciemno”. Działania skierowane do właścicieli sklepów – i zachęcające ich do zamawiania produktów Aro w hurtowniach Makro Cash & Carry – obejmują od 4 maja materiały POS, SMS-y oraz reklamy w prasie branżowej (m.in. w „Poradniku Handlowca” i „Wiadomościach Handlowych”).

Natomiast odsłona skierowana do klientów końcowych jest prowadzona od 10 maja w telewizji (15-sekundowt spot TVP, TVN, Polsacie i kanałach skierowanych do kobiet, np. TVN Style). Kreację reklam telewizyjnych przygotowała agencja Albedo Marketing, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom wraz z działem planowania mediów Metro Group.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu