Herbapol kampanią pod hasłem "Najwięcej przyjemności w jednej torebce" reklamuje zielone herbaty Big Active

Trwa kampania herbat zielonych Big-Active (Herbapol) Lublin, pod hasłem „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”.  Dynamiczny, zaskakujący, a zarazem zmysłowy i kobiecy materiał video stanowi zaproszenie do odkrywania nowego wymiaru przyjemności.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Herbapol kampanią pod hasłem "Najwięcej przyjemności w jednej torebce" reklamuje zielone herbaty Big Active

W kampanii promowane są ekspresowe zielone herbaty Big-Active.

- Video emitowane w ramach kampanii odwołuje się do emocji, przyjemności i zdecydowanie wykracza poza standardowe zaprezentowanie produktów – mówi Agnieszka Michalak, brand manager w Herbapol-Lublin. - W nowoczesny, a przy tym sensualny sposób pokazujemy, że nasze zielone herbaty pobudzają zmysły i przenoszą do świata pełnego kolorów, aromatów i smaków. A to dzięki ich najwyższej jakości i starannie opracowanym, intrygującym kompozycjom dużych liści herbaty i dodatków. Taka forma spotu oddaje charakter marki Big-Active i pozwala nam skutecznie przyciągnąć uwagę świadomych konsumentek, które stawiają na wysoką jakość i poszukują nowych doznań smakowych.

Już wkrótce rozpocznie się także kampania display oraz na platformach Facebook i Instagram. Jej celem będzie wzmocnienie świadomości szerokiego portfolio marki Big-Active, które tworzą między innymi herbaty zielone, białe, czarne aromatyzowane i czerwone. Przygotowane w ramach kampanii materiały pojawią się na najbardziej zasięgowych portalach kobiecych i lifestylowych. 

Spot tv emitowany jest m.in. w wybranych stacjach telewizyjnych, a także w kanałach online - na YouTube, Player oraz PolsatGo. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online