Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, iż emitowane wniedzielę na żywo "Ringi" oglądało średnio 713 tys. widzów, audziały Czwórki wyniosły 5,34 proc. (w grupie 4+) i 6,16 proc. (wgrupie 16-49). Finał show przyciągnął przed ekrany 1,2 mlnosób.
Na drugim miejscu znalazły się wydania główne "Big Brother 4.1",emitowane o 20.00, które oglądało średnio 529 tys. widzów. Dalejuplasowały się: sobotnie programy "Show" - 442 tys. osób, nocneodcinki "Extra" - 347 tys. oraz emitowane na żywo wydania "Prosto zdomu" - 273 tys.
Najpopularniejszy odcinek wśród programów z 20.00 zgromadził 962tys. widzów, najchętniej oglądane wydanie "Extra" - 652 tys., a"Prosto z domu" - 453 tys.
Top 10 wydań o godz. 20.00
Top 10 wydań "Prosto z domu"
Top 10 wydań "Extra"
Dane pokazują, że program "Big Brother 4.1"przyciągał przed ekrany przede wszystkim kobiety, widzów młodych, wśrednim i starszym wieku, mieszkańców najmniejszych i największychmiast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

Z reklam nadawanych przy wszystkich wydaniach reality-show "BigBrother 4.1" Czwórka zarobiła w sumie 37,2 mln złotych (danecennikowe netto, bez rabatów).
Wiosną przyszłego roku TV 4 nada kolejną, piątą już edycjęreality-show, którą stacja określa mianem "jubileuszowej". Ruszyłjuż nabór do programu.











