Big Picture z nową identyfikacją wizualną oraz przestrzeniami biura

Agencja doradcza PR i public affairs Big Picture wprowadza nową identyfikacją wizualną. Za projekt odpowiada Zofia Sobolewska, właścicielka pracowni Bottega Ursic.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Big Picture z nową identyfikacją wizualną oraz przestrzeniami biura

Zmiana identyfikacji obejmuje odświeżony logotyp, nową linię kreatywną i typografię, ale także design szablonów do pracy oraz aranżację przestrzeni biura agencji. Elementy identyfikacji zostały wydrukowane w najstarszej technice drukarskiej, jaką jest letterpress, w Paper Project.  

grafika

- Big Picture to historia o tym, że biznes można robić z pasją i frajdą, z dbałością o detal. Że może być ciekawiej niż zwyczajnie. I że ci, którzy potrafią opowiadać historie, mogą zmieniać rzeczywistość, mają sprawczość – mówią o istocie marki właścicielki agencji, Hanna Waśko i Helena Korniejew.

Za prace odpowiada interdyscyplinarna pracownia Bottega Ursic, na czele z nagradzaną designerką, Zofią Sobolewską.

grafika

- Z zasady poruszamy się zatem jedynie po biało-czarnej palecie kolorów. Wszystkie nasze działania mają tworzyć i wzbogacać przestrzeń, w której błyszczą inni. Klasyczną, ponadczasową, dającą pole do kreatywności. Dodatkowy złoty kolor, na który czasem sobie pozwalamy, to symbol „touch of excellence" - naszego ciągłego dążenia, żeby robić rzeczy lepiej, ponad standard, w unikalny sposób i tak, by wnosiły korzyść społeczną. Taki też był brief na naszą nową identyfikację. Potrzebowałyśmy kogoś, kto spojrzy na nasz biznes holistycznie. Zobaczy szerszy kontekst i stworzy spójną kompozycję - obejmie też biuro, stronę www, kreatywne szablony pracy. Stąd wybór: Zofia Sobolewska x BOTTEGA URSIC, czyli klasa, sznyt i wrażliwość połączone z interdyscyplinarnym podejściem w projektowaniu. Lubimy być w Polsce pierwsze;) Dlatego wybrałyśmy Zosię, która – choć na świecie jej projekty są znane – w Polsce prezentuje właśnie swoje studio – mówi Hanna Waśko, założycielka agencji.

Na potrzeby materiałów agencji Bottega Ursic przygotowała specjalną sesję - zdjęcia wykonane zostały przez OniStudio, które specjalizuje się w fotografiach wnętrz. Autorem pierwszego logotypu Big Picture był 8 lat temu Wojciech Portnicki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"