Big Picture zajmie się całą strategią komunikacji dla Nespresso

Agencja Big Picture zajmie się wdrożeniem kompleksowej strategii komunikacyjnej marki Nespresso, należącej do Nestle. Oznacza to rozszerzenie dotychczasowej współpracy marki z agencją.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Big Picture zajmie się całą strategią komunikacji dla Nespresso
Jean Dujardin i George Clooney w reklamie Nespresso

Agencja Big Picture rozpoczęła współpracę z Nestle przy obsłudze Nespresso w październiku ub.r. do zadań agencji należało odtąd opracowanie i realizacja kompleksowej strategii komunikacji z udziałem influencerów.

Teraz dotychczasową współpracę rozszerzono. Od maja tego roku agencja odpowiada za całą strategię komunikacyjną, w tym za działania z zakresu media relations oraz realizację projektów specjalnych.

Big Picture ma wdrożyć strategię mającą na celu synergię wszystkich działań komunikacyjnych marki. Do zadań agencji należeć będzie także realizacja projektów specjalnych, związanych m.in. z Nespresso Talents i obecnością brandu podczas 71 Festiwalu Filmowego w Cannes.

Opracowaniem strategii oraz realizacją kampanii dla Nespresso zajmuje się w Big Picture zespół odpowiedzialny za komunikację lifestyle, który łączy kompetencje z zakresu relacji z mediami oraz influencerami. W ostatnich latach odpowiadał za stworzenie i realizację kampanii wizerunkowych dla marek: L'Oréal Paris, Martini, Coca-Cola, Allegro.

W jednej z ostatnich kampanii Nespresso obok Goerge'a Clooneya, który od lat promuje markę pojawiła się gwiazda "Gry o Tron" - Natalie Dormer.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"