BIK zachęca w kampanii do uruchomienia alertów

Biuro Informacji Kredytowej rozpoczęło kampanię, w której zachęca do skorzystania z usługi alertów, które sprawdzają się w ochronie przed wyłudzeniami. Kampanię przygotowała agencja S4.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
BIK zachęca w kampanii do uruchomienia alertów

Agencja reklamowa S4 zrealizowała kolejną kampanię dla Biura Informacji Kredytowej, dla produktu Alerty BIK.

Kampania „Alerty BIK sprawdzają się w ochronie przed wyłudzeniami” ruszyła w ramach obowiązującej platformy komunikacyjnej „BIK się sprawdza”, której autorem jest także Agencja S4.

W najnowszej odsłonie pokazano nie tylko formułę „BIK się sprawdza”, ale także głównego bohatera spotów – Pana BIK’a. Tym razem Pan BIK zabrał głos w kwestii ważnego problemu, jakim są skutki wyłudzeń kredytów i pożyczek.

 

Działania reklamowe obejmują spot telewizyjny oraz formaty internetowe. Za strategię komunikacji, kreację spotów, nadzór nad produkcją, sesję zdjęciową oraz projekty graficzne do kampanii w całości odpowiada zespół kreatywny agencji S4:  Agnieszka Meder, Magdalena Wachowicz, Brydzia Ambroża-Urbanek, Elka Łapczyńska i Norbert Wawro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"