Bilety na Euro 2012 w promocji Carlsberga

Startuje promocja piwa Carlsberg, w której można wygrać bilety na Euro 2012. Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy Saatchi & Saatchi, Euro RSCG Marketing House, Byss.pl, PHD Media Direction i Ciszewski Public Relations.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ruszającej 2 maja promocji Carlsberga wystarczy kupić puszkę lub butelkę tego piwa o pojemności 0,5 lub 0,66 litra, a następnie wysłać SMS-em albo zarejestrować na stronie carlsberg.pl/wygrajbilety kod znajdujący się pod kapslem bądź kluczykiem. Codziennie odbywa się losowanie podwójnych biletów, w którym biorą udział zgłoszenia z tego dnia.

– Zainteresowanie wejściówkami na Euro 2012 wśród kibiców jest ogromne, dlatego postanowiliśmy umożliwić fanom piłki nożnej i piwa Carlsberg uczestnictwo w tym piłkarskim święcie, nawet jeżeli nie zostaną wyłonieni w oficjalnym losowaniu UEFA – opisuje Maciej Szalaty, senior brand manager tej marki. Carlsberg może prowadzić tę promocję, ponieważ jest oficjalnym sponsorem Euro 2102.

grafika

Obsługą promocji – zaplanowanej na rok – zajmuje się agencja Euro RSCG Marketing House, a obsługą strony carlsberg.pl/wygrajbilety – agencja Byss.pl. Akcję będą wspierać działania reklamowe w telewizji, internecie oraz sklepach. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, a działania PR prowadzi agencja Ciszewski Public Relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą