Bilguun Ariunbaatar i chór z „Mam talent” w walentynkowej kampanii Milki (wideo)

Pod hasłem „Śmiało, bądźmy delikatni” rozpoczęła się kampania czekolady Milka (Kraft Foods) z udziałem Bilguuna Ariunbaatara i chóru znanego z „Mam Talent”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Saatchi & Saatchi, Next, Starcom i Papaya Films.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Najważniejszym elementem ruszającej właśnie kampanii Milki jest serwis fioletowastrona.pl, w którym umieszczono - podobnie jak na YouTube’owym kanale marki - film pokazujący oświadczyny młodego mężczyzny wobec jego ukochanej zaaranżowane wspólnie z chórem Sound&Grace, znanym z „Mam Talent”. Na stronie, której gospodarzem jest Bilguun Ariunbaatar - występujący na co dzień w programie Szymona Majewskiego - można przygotować i wysłać bliskim osobom wyznanie miłosne, korzystając ze specjalnego formularza. Wszystkie walentynki przygotowane przez internautów zostaną dostarczone do 14 lutego w formie linku do filmu z udziałem Ariunbaatara. Ponadto każdego dnia akcji najciekawsze wyznania są odczytywane na antenie radia RMF FM, a ich autorzy dostają od Milki nagrody.

To pierwszy etap kampanii - przebiegający pod hasłem „Kocham”. Kolejne - pod hasłami „Dziękuję” i „Przytul” -  będą realizowane również we współpracy z „Dzień Dobry TVN”, natomiast Bilguun Ariunbaatar pojawi się z kamerą w przestrzeni miejskiej.

Akcję wspierają działania reklamowe obejmujące radio (spoty emitowane kontekstowo w RMF FM), internet, kina, outdoor (billboardy i citylighty) oraz punkty sprzedaży (nośniki POS przy wejściach do hipermarketów). Za pomysł całej kampanii i zakupu mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Reklamy online i offline oraz serwis fioletowastrona.pl przygotowała agencja Next, kreacją reklam zewnętrznych zajęła się agencja Saatchi & Saatchi, a spoty zrealizowała firma Papaya Films. Natomiast działania public relations prowadzi agencja Alert Media Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela