Billboardy zamiast Tindera. Nietypowy sposób na znalezienie męża

Lisa Catalano, 42-letnia mieszkanka San Francisco, była rozczarowana randkami w aplikacjach i postanowiła podjąć nietypową próbę znalezienia męża. Od września wynajęła kilkanaście cyfrowych billboardów wzdłuż autostrady Highway 101 oraz wykupiła reklamy na taksówkach w Bay Area, promując swoją stronę internetową

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Billboardy zamiast Tindera. Nietypowy sposób na znalezienie męża
Screen YouTube

Na billboardach znalazło się zdjęcie kobiety oraz adres strony internetowej MarryLisa.com, gdzie potencjalni kandydaci mogą wypełnić formularz i bliżej poznać Catalano.

Screen
Screen © MarryLisa.com | MarryLisa.com

Strona zawiera informacje o kobiecie, jej oczekiwania wobec partnera oraz referencje od bliskich.

Screen
Screen © MarryLisa.com | MarryLisa.com
Screen
Screen © MarryLisa.com | MarryLisa.com

Kampania odbiła się szerokim echem, a sama zainteresowana podkreślała, że jest to poważna inicjatywa, a nie żart czy chwyt medialny.

Catalano zapewniała w mediach, że pragnie znaleźć męża, założyć rodzinę i nie ma już czasu na żmudne poszukiwanie partnera.

– Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek zrobię coś takiego. Prawie nie mogę uwierzyć w to, co zrobiłam – powiedziała Catalano magazynowi "People".

Jak podawał serwis Fox11 Los Angeles, do 6 października kobieta otrzymała 2 tysiące zgłoszeń od potencjalnych kandydatów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
Materiał reklamowy

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes

Kanał TVP może przejść rewolucję. Decyzję podejmie Bruksela

Kanał TVP może przejść rewolucję. Decyzję podejmie Bruksela