„Bitwa o miasta” – nowy przedwyborczy cykl RMF FM i Interia.pl

Od poniedziałku 8 października ruszył nowy, przedwyborczy cykl „Bitwa o miasta”. Reporterzy RMF FM odwiedzą 10 największych polskich miast i zapytają kandydatów na prezydentów o ich wyborcze obietnice.

NB
NB
Udostępnij artykuł:

W „Faktach” RMF FM, w RMF24.pl i w portalu Interia.pl słuchacze i czytelnicy wysłuchają kandydatów do prezydentury w wyborach samorządowych w 10 największych polskich miastach.

„Sprawdzimy, jakie kwestie najbardziej nurtują lokalną społeczność. Zapytamy mieszkańców o największe - ich zdaniem problemy -  z którymi nie radzą sobie władze. Ich opinie skonfrontujemy z obietnicami kandydatów na prezydenta. Czy przyszli (obecni) samorządowcy mają plan działań? Jakie rozwiązania proponują?” - podaje RMF FM.

- Wierzymy,  że dzięki tak szerokiej akcji informacyjnej  prowadzonej  zarówno na antenie RMF FM, jak i na stronie Interii i RMF24.pl mieszkańcy największych metropolii otrzymają kompleksowe informacje na temat problemów w ich miastach i  pomysłach na ich rozwiązanie - podkreśla Marek Balawajder, dyrektor informacji RMF FM . - Oczywiście finałem akcji będzie wieczór wyborczy w niedzielę 21 października. Wtedy na antenie  RMF i w serwisach Interii  podamy  wstępne wyniki wyborów,  będziemy obecni w sztabach najpoważniejszych  partii i porozmawiamy z mieszkańcami wielu  miast.

Cykl rozpoczął się w Warszawie, a pierwszymi z którymi rozmawiał reporter RMF FM Patryk Michalski, byli kandydaci na szefa stolicy - Patryk Jaki i Rafał Trzaskowski. Kolejno lokalni reporterzy rozgłośni będą przepytywać kandydatów na szefów miast w Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Lublinie, Białymstoku, Łodzi i Krakowie.

Materiały zebrane wspólnie z reportami RFM FM będą stanowić uzupełnienie trwającej od września przedwyborczej akcji redakcji Fakty Interia #WybieramŚwiadomie, w której dziennikarze konfrontują kandydatów na prezydentów z pytaniami od mieszkańców i sprawdzają ich prawdomówność.

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od czerwca do sierpnia 2018 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 25,4 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,8 pkt. proc.

NB
Autor artykułu:
NB
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji