Biuro Podróży Reklamy zwycięzcą przetargu firmy Schneider, rusza kampania

Agencja Biuro Podróży Reklamy, po wygranym przetargu, przeprowadzi kampanię reklamową „Litery i charaktery” dla firmy Schneider, specjalizującej się w produkcji artykułów piśmienniczych. Głównym kanałem wykorzystywanym w kampanii będzie internet, dodatkowym wsparciem będzie kampania outdoorowa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii Biuro Podróży Reklamy przygotuje i przeprowadzi test psychologiczny oparty na analizie próbek odręcznego pisma, badający zagadnienie „Co nasz charakter pisma mówi o naszej osobowości?”. Test psychologiczny udostępniony będzie na przygotowanym landing page’u „Litery i charaktery” literyicharaktery.pl. Każdy uczestnik napisze to samo zdanie. We współpracy z grafologiem zostanie przygotowanych kilka głównych typów osobowości, które będą dopasowywane do użytkownika na podstawie przesłanego skanu (lub zdjęcia) próbki charakteru pisma. Każdy z profili będzie zawierał opis danego typu osobowości wraz z wizualizacją oraz zostanie skorelowany z wybranym produktem Schneidera. Wynikami testu użytkownicy będą mogli dzielić się w social mediach.

- Poprzez korelację danych demograficznych z typami osobowości i cechami pisma, otrzymamy ciekawe dane statystyczne bazujące np. na tym, ile osób danej płci odpowiada danemu profilowi psychologicznemu lub atrybutowi pisma. Dane pozwolą na stworzenie angażujących treści, które zostaną użyte w komunikacji produktów Schneidera m.in. w social mediach, publikacjach PR, artykułach czy infografikach - zapowiada Agnieszka Sosnowska, CEO agencji Biuro Podróży Reklamy.

Główne kanały komunikacji, które wykorzystane zostaną w kampanii digital to: Facebook, Instagram, Google Display Network i działania z zakresu e-PR. Kampania outdoorowa, wspierająca działania reklamowe w internecie, obejmie 6 największych miast w Polsce. Wykorzystane w niej zostaną billboardy i citylighty na przystankach autobusowych i tramwajowych.

Kampania będzie pierwszą tego typu akcją w branży artykułów piśmienniczych realizowaną dla marki Schneider w Polsce.

Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online