Biuro Reklamy TVN Media wprowadza do oferty sponsoring multiscreen

W ofercie Biura Reklamy TVN Media wraz ze startem jesiennej ramówki telewizyjnej pojawiła się nowa propozycja reklamowa - sponsoring multiscreen. Reklamodawcy będą mogli wykupić kampanię sponsoringową w pakiecie - związaną z wybranym formatem - niezależnie od kanału dystrybucji treści.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Biuro Reklamy TVN Media wprowadza do oferty sponsoring multiscreen

Oferta sponsoringu multiscreen w pakiecie ma pozwolić na połączenie komunikacji reklamowej – zarówno do widzów kanału TVN, jak i do użytkowników player.pl. Propozycja zakłada takie same możliwości ekspozycji marki na antenie oraz na platformie.

Ośmiosekundowe billboardy sponsorskie miałyby się pojawiać: bezpośrednio przy kontencie, w wyróżnionych breakach sponsorskich, standardowo po bloku reklamowym lub po zakończeniu całego programu.

Marcin Idzik, dyrektor działu sprzedaży Biura Reklamy TVN Media uważa, że oferta to „narzędzie pozwalające współpracującym z nami markom jeszcze skuteczniej zbudować pożądany wizerunek i mocniej zaistnieć w świadomości konsumentów”. - Nabywcom pakietu oferujemy precyzyjny dobór kontekstu, ale przede wszystkim możliwość podążania za odbiorcą i kierowania do niego przekazu tam, gdzie ogląda swoje ulubione programy - podkreśla Idzik.  

Liczba wyemitowanych billboardów sponsorskich online i offline ma być gwarantowana, a zakup kampanii będzie można zrealizować za pomocą jednego zlecenia. Za zakup pakietowy biuro reklamy TVN Media ma także naliczać dodatkowy rabat.

Jak podaje biuro nadawcy, koncepcja produktu wynika z "obserwowanych trendów i zmian dokonujących się w sposobie konsumpcji treści wideo, a formaty TVN zdobywają widownię niezależnie od kanału dystrybucji".

Z analiz Biura Reklamy TVN Media ma wynikać, że profile widzów stacji TVN i użytkowników player.pl się uzupełniają, a korzystanie z platformy VOD ma zwiększać widownię danego formatu do ok. 30 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji