Biznesmenka w ruchu reklamuje eKonto mobilne w mBanku (wideo)

mBank rozpoczął kampanię reklamującą eKonto mobilne. Akcję - prowadzoną w telewizji, internecie, prasie i na outdoorze - przygotowały firmy Grey Group Poland, Flota Filmowa i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Biznesmenka w ruchu reklamuje eKonto mobilne w mBanku (wideo)

Reklamy oferowanego przez mBank eKonta mobilnego podkreślają, że obowiązuje na nim oprocentowanie wynoszące 4 proc. w skali roku (dla środków do 3 tys. zł), a klient może w różny sposób kontaktować się z bankiem - od aplikacji mobilnej do rozmowy z konsultantem w oddziale.

Bohaterką pierwszych reklam jest kobieta prowadząca intensywne życie pełne różnych zajęć, natomiast w drugiej odsłonie akcji specjalista zaprezentuje najważniejsze funkcjonalność aplikacji mobilnej mBanku (założenie rachunku, przelew na numer telefonu).

 

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie, prasie i na outdoorze. W tym ostatnim kanale komunikacji wykorzystane zostaną citylighty z nadajnikiem NFC, kierujące użytkowników smartfonów do interaktywnego konkursu, w którym do wygrania są e-booki.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland, spoty wyreżyserował Marek Dawid, a wyprodukował dom produkcyjny Flota Filmowa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu