
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Ruszyła biznesowa część kampanii reklamowej BRE Banku, której głównym celem jest promowanie rozwiązań dla Małych i Średnich Firm. Główny przekaz kampanii promuje linie wieloproduktową, w ramach której oferujemy najlepsze rozwiązania sprawdzone na rynku dużych przedsiębiorstw, firmom zdecydowanie mniejszym – mówi Przemysław Gdański, członek zarządu BRE Banku ds. Bankowości Korporacyjnej. Kwotą milion i więcej chcemy przekazać rynkowi, że jesteśmy gotowi aktywnie wpierać Małe i Średnie Przedsiębiorstwa – dodaje. Od 31 maja do 7 czerwca wszystkie Biura Korporacyjne i część Oddziałów Korporacyjnych zostaną oklejone specjalnie przygotowaną kreacją. W niektórych miastach pojawią się także nośniki outdoorowe, które oprócz oferty promować będą lokalizacje placówek. Wszystko to poparte zostanie silną obecnością w Internecie. Kampania została skonstruowana tak, by wspierać nasze siły sprzedaży w dotarciu do Małych i Średnich Przedsiębiorstw – mówi Paulina Rutkowska, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej. Prócz tego w miastach, w których mamy oddziały i biura, chcemy silnie zaznaczyć naszą obecność i zaprosić klientów, zarówno tych obecnych jak i potencjalnych do odwiedzania naszych placówek – dodaje. Bardzo silnym wsparciem działań będzie kampania w Internecie. Reklamy zachęcające do skorzystania z linii wieloproduktowej i łącznego finansowania w wysokości „1 000 000 zł i więcej” znajdą się na najważniejszych portalach informacyjnych i biznesowych, m.in.: Onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, bankier.pl, money.pl, gospodarka.pl itd. Kampania online potrwa do 25.06.2010 Przypomnijmy, że pierwsza część kampanii wspomagała proces emisji akcji, który zakończył się sukcesem. Przedstawiała również BRE Bank jako trzeci największy bank w Polsce. Autorem kreacji reklamowej jest agencja Red8 Communications Group, media on-line zaplanował i zakupił dom mediowy Media Contacts, a media tradycyjne w pierwszej fazie kampanii zaplanował i zakupił do mediowy MPG.

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
