Labcon reklamuje BlaBlaCar

Agencja Labcon (Group One) wystartowała z kampanią dla marki BlaBlaCar, reklamującą jej usługę autobusową. Odpowiada za opracowanie strategii oraz stworzenie koncepcji kreatywnej akcji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Labcon reklamuje BlaBlaCar

Współpraca jest wynikiem przetargu wygranego przez Labcon w styczniu 2022 roku.

Celem działań reklamowych jest pokazanie użytkownikom, że marka BlaBlaCar jest pośrednikiem w zakupie biletów autobusowych. W ramach akcji, odbiorcy poznają benefity związane z nabywaniem biletów przez stronę internetową lub aplikację marki.

-  Zdecydowaliśmy się na współpracę z Labconem ze względu na kompleksowość ich oferty, która została stworzona przez pryzmat naszych potrzeb, a nie wąskiej specjalizacji. Zależało nam na zintegrowanej komunikacji, docierającej do konsumenta na wielu płaszczyznach. Współpracując z zespołem o szerokim wachlarzu kompetencji - zajmującym się nie tylko koncepcją kreatywną, ale również strategią komunikacji, produkcją materiałów oraz optymalizacją kampanii - osiągnęliśmy bardzo fajne efekty - komentuje Olgierd Szyłejko, country manager Polska, BlaBlaCar.

Działania komunikacyjne realizowane przez Labcon obejmują stworzenie koncepcji  kreatywnej i strategii komunikacji usługi oraz produkcję materiałów video na YouTube i assetów display wykorzystanych w kampanii.

Agencja współpracowała w modelu Houseof Communication z agencją MarTech & e-commerce SalesTube, która zapewniła wsparcie w zakresie optymalizacji kampanii oraz zakupu mediów.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"