Blacklama dla Nike Poland

Agencja Blacklama wygrała przetarg na przygotowanie i realizację projektu społeczno-sportowego dla Nike na polskim rynku. Działania będą mieć charakter długofalowy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W przetargu dotyczącym projektu społeczno-sportowego dla Nike agencja Blacklamy pokonała 180heartbeats + Jung v. Matt oraz szwedzką firmę River. Projekt będzie mieć zasięg ogólnopolski i charakter długofalowy, natomiast dokładne informacje o jej przebiegu nie są jeszcze ujawniane.

Blacklama to działająca od półtora roku agencja założona i prowadzona przez Tomasza Chojnackiego i Jana Mosiejczuka, wcześniej związanych m.in. San Markos.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela