W promocji uwzględniane są wszystkie płatności Blikiem, które zostaną zarejestrowane na stronie Blikomania.pl. Każda zgłoszona operacja to jedna szansa na wygraną.
W loterii spośród zgłoszeń z każdego dnia będzie losowanych 47 nagród po 100 zł i jedna w wysokości tysiąca zł. W finale wylosowane natomiast zostanie 100 tys. zł netto. Promocja potrwa do 22 sierpnia, we własnym zakresie organizuje ją spółka Polski Standard Płatności, operator systemu Blik.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/blik-coraz-popularniejszy-91-mln-transakcji-o-wartosci-12-mld-zl-w-2018-roku-dlaczego,7171119362091137a ##
Reklamy loterii żartobliwie nawiązują do konwencji filmów akcji o azjatyckich sztukach walki. Głównym bohaterem jest raper MC Silk, który występuje w kampaniach Blika od listopada ub.r.
Działania reklamowe Blika obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Change Serviceplan, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue 449.











