Blik z kampanią z okazji Black Friday

Z okazji nadchodzącego Black Friday, Blik wprowadził promocję w ramach Blik Płace Później. Informuje o niej w kampanii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Blik z kampanią z okazji Black Friday

Kampania promująca usługę pojawi się m.in. na nośnikach w warszawskim metrze oraz w kanałach digital, by zwiększyć świadomość i zainteresowanie możliwością wygodnego odroczenia płatności.

Blik Płacę Później dynamicznie zyskuje popularność wśród klientów banków, stając się istotnym elementem nowoczesnych usług finansowych. Dane pokazują, że Polacy, którzy korzystają z płatności odroczonych, przeznaczają na pojedyncze transakcje średnio ponad 300 zł, co potwierdza rosnącą atrakcyjność tej formy rozliczeń. W odpowiedzi na potrzeby rynku przygotowaliśmy specjalną ofertę w okresie Black Friday, która pozwoli na większą elastyczność finansową w dniu największych promocji – mówi Witold Litaszewski, dyrektor departamentu finansowania konsumenckiego w Bliku.

Promocja ma charakter jednorazowy i obowiązuje przez określony czas. 

Działania promocyjne obejmują zintegrowane kanały komunikacji, w tym ekranowe reklamy w warszawskim metrze oraz kampanie w przestrzeni internetowej. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii