Blisko 6-procentowy wzrost na rynku reklamy telewizyjnej

Pomimo obaw o kryzys gospodarczy, w bieżącym roku globalny rynektelewizyjnej reklamy zanotuje solidny wzrost.

km
km
Udostępnij artykuł:

Dochody na rynku globalnej reklamy w telewizji mają w bieżącymroku wynieść 123 miliardy dolarów, czyli o 5,8 procenta więcej wporównaniu z rokiem 2007 - informuje serwis Media Life, powołującsię na raport firmy badawczej Informa Telecoms & Media.

To wyższy wzrost w porównaniu z rokiem wcześniejszym, gdydochody wzrosły tutaj o 3,5 procenta. Z kolei tegoroczny wzrostzostanie uzyskany przede wszystkim dzięki sierpniowym igrzyskomolimpijskim w Pekinie.

Z raportu Informy wynika również, że w ubiegłym roku największymrynkiem telewizyjnej reklamy były Stany Zjednoczone, gdzie wydanona nią 43,2 miliarda dolarów, a druga pod tym względem byłaJaponia. Tymczasem najwyższy wzrost wydatków został zaobserwowany wRosji i Rumunii.

źródło: Media Life

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"