„Blok Ekipa” w Comedy Central

4 października 2015 roku Comedy Central rozpocznie emisję animowanego serialu „Blok Ekipa”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Blok Ekipa” w Comedy Central

„Blok Ekipa” to kultowa animacja autorstwa Bartosza Walaszka, twórcy trylogii filmowej „Wściekłe pięści Węża” oraz popularnych seriali animowanych dla dorosłych. Główni bohaterowie serialu to: fan motoryzacji i szczęśliwy właściciel pomarańczowego poloneza Wojtas, umięśniony vloger Spejson i Wal  blokowy filozof. 

Warto dodać, że każda z produkcji Bartosza Walaszka bije rekordy popularności w internecie. Kanał producentów serialu na YouTube dotychczas przyciągnął ponad 400 tys. subskrybentów, najpopularniejsze odcinki notują ponad 2 mln odsłon, a miesięcznie łączna liczba wyświetleń kanału przekracza 18 mln odsłon.

- Granica pomiędzy treściami przeznaczonymi do telewizji a materiałami internetowymi coraz częściej się zaciera - mówi Daniel Reszka, VP, Marketing & Product. - „Blok Ekipa” to celna satyra na współczesność i jeden z najpopularniejszych obecnie seriali internetowych, dlatego postanowiliśmy wyemitować go na Comedy Central Polska – dodaje.

W każdą niedzielę o godz. 22.30 (od 4 października br.) na antenie Comedy Central wyemitowany zostanie specjalny, półgodzinne odcinek zawierające najpopularniejsze oraz zupełnie nowe segmenty przygotowane specjalnie dla Comedy Central.  Stacja w sumie pokaże 13 specjalnych odcinków serialu.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, iż średni udział Comedy Central w I półroczu br. wyniósł 0,29 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK